onsdag 19 juni 2019

Mendja – Pengesa më e madhe drejt ndriçimit

MendjaPengesa e madhe drejt ndriçimit 
Ti nuk je mendja jote 
Shkëputur nga EckhartTolleFuqia e Tanishmërisë Udhërrëfyes drejt ndriçimit shpirtëror 
 
 
Ndriçimiçfarë është? 
Një lypsar ulej prej 30 vjetësh ndanë rrugës. Një i panjohur kalon pranë dhe lypësi i thotë fal ndonjë thyer!” duke i zgjatur kapelën e vjetër bejsbollit. “S’kam ç’të jap!” ia kthen i huaji, dhe vazhdoi. “Ku je ulur ashtu?” “Hiç, i përgjigjet lypësi, veç një kuti e vjetër. Nuk mbaj mend qyshkur jam ulur mbi !” “A i ke hedhur ndonjëherë sytë brenda? e pyeti i huaji. “Jo, lypësi, e ç‘kuptim ka, bosh duhet jetë!” I huaji këmbënguli shikonte brenda kutisë dhe lypësit iu mbush mendja shqyente kapakun. I habitur, mosbesues e me ngazëllim zbuloi se kutia ishte plot me flori. 
Unë jam ai i huaji nuk kam ç’të jap e po them shohësh përbrenda. Jo brenda ndonjë sënduku, si parabolë, por diku afër: brenda vetes. 

Dhe ti ma kthen “Por unë nuk jam ai lypësi!” 

Ata nuk kanë gjetur pasurinë e tyre vërtetë, e cila është hareja llamburitëse e Qenies dhe qetësia e thellë e palëkundshme ajo sjell, ngelen lypsarë, qofshin pasanikë mëdhenj. Këta gjithmonë kërkojnë jashtë për hedhurina kënaqësie apo përmbushje, miratim, siguri apo dashuri, kur kanë një thesar tillë përbrenda, i cili jo vetëm përfshin gjithato gjëra, por është edhe i madh se gjithçka mund ofrojë bota. 

Fjala ndriçim ndjell idenë e ndonjë mjeshtërie mbinjerëzore, dhe egos i vjen përmbarë ta shohë ashtu, por është thjesht e vetëm gjendja jote e natyrshme e qenit pa ndarë prej Qenies. Është gjendja e bashkëlidhjes me diçka pamatshme e pashkatërrueshme, diçka , pothuajse mënyrë paradoksale, je thelbësisht ti e njëherësh shumë se ti. Është zbulimi i natyrë sate vërtetë përtej emrit e formës. Paaftësia për ndjerë këtë bashkëlidhje i jep jetë iluzionit veçimit, prej vetes e botës rrotull teje. Prandaj e percepton veten, paditur apo vetëdijshëm, si një fragment copëzuar. Lind frika dhe lufta e brendshme e periferike, e cila bëhet e zakonshme. 

pëlqen përcaktimi i thjeshtë i Budës për ndriçimin si “fund vuajtjesh”. Nuk ka gjë mbinjerëzore , apo jo! Sigurisht, si përcaktim nuk është i plotë, sepse thotë vetëm se çfarë nuk është ndriçimi: jo vuajtje. Epo, çfarë ngelet kur nuk vuajtje? Buda hesht për këtë dhe heshtja e tij nënkupton se duhet ta gjesh vetë. Ai përdor një përcaktim negativ mënyrë mendja mos kapet diçka për ndjekur apo pas një përkryerje mbinjerëzore, një qëllim i mundshëm ku mbërrihet. E, pavarësisht këtij kujdesi, shumica e budistëve ende beson se ndriçimi është për Budën, jo për ta, paktën këtë jetë. 

Ti përdore fjalën Qenie. Na shpjegoni çfarë kupton me këtë? 

Qenia është Jeta e Vetme, e përjetshme dhe e përhershme, përtej formave panumërta jetësore, cilat janë subjekt i jetëvdekjes. Gjithashtu, Qenia nuk është vetëm përtej, por edhe thellësisht përfshirë brenda çdo forme jete si thelbi i padukshëm e i pashkatërrueshëm i tyre. Kjo do thotë është tashmë brenda teje si vetja jote thellësore, natyra jote e vërtetë. Por, por, mos u përpiqni ta rrokni me mendje. Mos u përpiqni ta kuptoni. Mund ta njihni vetëm heshtjen e mendjes. Kur jeni pranishëm, kur vëmendja juaj është plotësisht e gjallërisht Tanishmëri, atëherë ndihet Qenia, por s’mund kuptohet kurrë mendërisht. Rimbërritja vetëdijshmërinë e Qenies dhe prehja atë gjendje ndjesi-perceptimitështë ndriçim. 

Kur thua Qenie, po flet për Zotin? Nëse po, pse nuk e shqipton? 

Fjala Zot është boshatisur prej gjithë kuptimeve nëpër mijëra vjet keqpërdorimi. E përdor ndonjëherë, por me masë. Kur them keqpërdorim, flas për njerëz, s’kanë as pikën e mbretërisë shenjtë, përherjen e pafundme përtej asaj fjale, e përdorin me bindje madhe, sikur ta dinë se për çfarë po flasin. Ose argumentojnë kundër, sikur ta dinë se çfarë po mohojnë. Ky keqpërdorim ngre besime absurde, pohime e zhgënjime vetjake, siç janëZoti im ose yni është i vetmi Zot i vërtetë dhe Zoti yt është i gënjeshtërt”, ose formulimin e famshëm NiçesZoti vdiq”. 

Fjala Zot është bërë një koncept i mbyllur. Çastin shprehet fjala, krijohet një imazh mendor, mbase jo i një plaku mjekërbardhë, por ende një përfaqësim mendor i dikujt a diçkaje jashtë teje, dhe dihet, pothuajse gjithmonë i një mashkulli apo gjëje mashkullore. As fjala Qenie as Zot, apo tjetër fjalë, s’mund shpjegojë apo përcaktojë realitetin e parrëfyeshëm përtej fjalës, prandaj e vetmja pyetje ia vlen është nëse fjala është ndihmë apo pengesë mundësinë tënde për provuar Atë, ku tregohet me gisht. A drejtohet përtej vetes atë realitet përtejshmërie, apo i jep vetes kollaj bëhet jo shumë se një ide kokën tënde, ku ti beson, një idhull mendor? 

Fjala Qenie nuk shpjegon gjë, por as ajo Zot. Qenia, sidoqoftë, ka përparësinë jetë një koncept i hapur. Nuk kufizon padukshmërinë e pakufishme entitet fundmë. Është pamundësi formimi i një krijimi tillë mendor. Askush nuk deklaron zotërim veçantë Qenies. Është vetë thelbi yt, dhe është i arritshëm menjëherë për ty si ndjesi e vetë pranisë sate, ndërgjegjësimi i Unë Jam, para qenitunë jam kjo apo diçka tjetër”. Pra, është vetëm një hap i vogël nga fjala Qenie deri përvojën e Qenies. 

Cila është pengesa e madhe për përjetuar këtë realitet? 

Identifikimi me mendjen tënde, i cili bën ky mendim bëhet detyrues, fiksim. Paaftësia për ndalur menduarin është e keqe e frikshme, por nuk e kuptojmë këtë sepse pothuajse gjithë vuajnë prej kësaj dhe quhet diçka e zakonshme. Kjo zhurmë e pareshtur mendore pengon drejt gjetjes asaj fushe qetësie brendësore, e cila është e pandashme nga Qenia. Gjithashtu, krijon një vete rreme mendore, bën hije frike e vuajtjesh. 

Filozofi Descartes besonte se gjeti vërtetën thelbësore kur bëri formulimin e tij famshëm: “Mendoj, pra jam!” Ai, fakt, shprehu gabimin thellë: barazimi i menduarit me Qenien dhe identitetin me menduarin. Mendimtari i pandreqshëm dhe i fiksuar, domethënë pothuajse gjithë, jeton gjendje ndasie dukshme , një botë përbërë marrëzisht prej problemesh e konfliktesh vazhdueshme, një botë pasqyron copëzimin përherë rritje mendjes. 

Ndriçimi është gjendje plotshmërie, qenit njëdhe paqe, njësh me jetën, aspektin e saj manifestuar, shfaqur, bota, siç është me veten tënde thellë dhe jetën e pamanifestuarnjësh me Qenien. Ndriçimi nuk është vetëm fundi i vuajtjeve dhe luftës vazhdueshme brenda e jashtë, por gjithashtu fundi i skllavërisë llahtarshme menduarit papushim. Eh, çfarë çlirimi është ky! 
Identifikimi i me mendjen krijon një ekran errët ky është mashtrimi. Mjeti ka marrë nën kontroll. 

Nuk jam dakord. E vërtetë unë mendoj sa duash pa qëllim, si gjithë, por unë mund zgjedh përdorimin e mendjes për përmbushur diçka, dhe e bëj këtë gjithë kohën. 

Vetëm se ti zgjidh një fjalëkryq apo ndërton një bombë atomike nuk do thotë se po përdor mendjen tënde. Siç përtyp gjithë qejf qeni kocka, mendja kënaqet kur mpreh dhëmbët halle ndryshme. Prandaj zgjidh fjalëkryqe e ndërton bomba atomike. Nuk ju intereson asnjëra as tjetra. Po t’ju pyes unë: a mund çlironi mendjen kurdo keni qejf? A e keni gjetur butoninNdal”? 

Po thua ndal menduarit krejtësisht? Jo, s’mundem, përveçse një apo dy çastesh. 

Pra, mendja po shfrytëzon. Ti identifikohesh vetëdijshëm me , dhe as kupton se je skllavi i saj. Është sikur je pushtuar pa e ditur dhe e merr entitetin zotërues si veten tënde. Fillimi i lirisë është kuptuarit se ti nuk je pushtuesimendimtari. diturit e kësaj bën zotin ta vëzhgosh entitetin. çastin fillon shohësh mendimtarin, një nivel i lartë vetëdijeje hyn veprim. Pastaj fillon kuptosh se ka një fushë pamatë inteligjence përtej mendimit, se mendimi është vetëm një aspekt i vockël i asaj inteligjence. Kupton gjithashtu se gjithë gjërat vërtet rëndësishmebukuria, dashuria, krijimtaria, hareja, paqja e brendshmevijnë nga përtej mendjes. E fillon zgjohesh. 

A nuk është thelbësor menduarit, mbijetohet këtë botë? 

Mendja jote është një mjet, instrument. Duhet përdorur për çështje specifike, dhe, kur puna kryhet, lëre mënjan. Kështu siç është, them se 80-90 % e mendimeve njerëzve është jo vetëm ripërsëritës e pa dobi, por edhe i dëmshëm për shkak natyrës negative e keqfunksionale. Vëzhgojeni mendjen tuaj dhe do ta kuptoni se është e vërtetë. Shkakton një humbje serioze energjish jetësore. Ky lloj menduari maniakal është fakt fiksim. E çfarë e shkakton? Thjesht kjo: ti nuk ndjen se ke zgjidhje ndalesh. Është e fortë se ty d he jep një ndjenjë rreme kënaqësie, e cila kthehet vazhdimisht dhimbje. 

Pse fiksohemi pas gjërave? 

Sepse identifikoheni me to, do thotë se ndjesia e vetes ju buron nga përmbajtja dhe veprimtaria e mendjes. Sepse besoni se do merrni fund nëse do ndalni menduarit. Ndërsa rriteni, formoni një imazh mendor se çfarë jeni, bazuar kushtëzimet personale e kulturore. Mund ta quajmë ego këtë fantazmë vetjake. Përbëhet prej veprimtarie mendore dhe mund gjallojë vetëm përmes menduarit përhershëm. Termi ego nënkupton gjëra ndryshme për njerëz ndryshëm, por këtu po e përdor si vete gënjeshtërt, krijuar prej identifikimit pavetëdijshëm me mendjen. 

Për egon, e tashmja pothuajse nuk ekziston, vetëm e shkuara dhe e ardhmja merren si rëndësishme. Kjo kokakëmbthi e vërtetës i leverdis egos për faktin se mendja është keqfunksionale. Gjithmonë shqetësohet për mbajtjen gjallë shkuarës, sepse pa kush je ti? Projekton vazhdimisht veten ardhme për siguruar mbijetesën e kërkuar ndonjë lloj lehtësimi a përmbushjeje atje. Thotë: “Një ditë, kur kjo, ajo apo tjera ndodhë, do jem rregull, paqe e lumturi!” Edhe kur duket se egoja merret me tashmen, nuk është realisht aty: e keqkupton plotësisht sepse e sheh me sytë e shkuarës. Ose e rrudh tashmen si mjet për një qëllim, i cili shtrihet gjithmonë projektet mendore ardhme. Vëzhgojeni mendjen tuaj dhe do kuptoni sesi funksionon kjo. Çasti i tashëm përmban çelësin e çlirimit. Por nuk do ta gjeni tashmen për sa kohë jeni mendja juaj. 

Nuk dua ta humb aftësinë e analizimit e dallimit. Nuk do isha kundër menduarit qartë, përqendruar, por nuk dua ta humb mendjen. Bekimi i menduarit është gjëja e çmuar kemi. Pa do ishim thjesht një lloj tjetër kafshe. 

Epërsia mendore është vetëm një shkallë evolucionin e vetëdijes. Ne duhet lëvizim një shkallë lart tani për çështje ngutshme; përndryshe do shkatërrohemi prej mendjes, e cila është kthyer një përbindësh llahtarshëm. menduarit dhe vetëdija nuk janë sinonime. Mendimi është vetëm aspekt i vockël i ndërgjegjes. Mendimi nuk mund jetë pa vetëdijen, por vetëdija nuk ka nevojë për menduarit. 

Ndriçim do thotë ngritje mbi menduarit, jo kthimi prapa një gradë poshtë mendimit, sferën e një kafshe apo bime. përndritje mund përdorësh mendjen kur duhet, por mënyrë përqendruar e dobishme se përpara. E përdor shumti çështje praktike, por lirisht prej dialogut brendësor pavullnetshëm, dhe aty është heshtja e brendshme. Kur ti e përdor mendjen, sidomos për zgjidhje krijuese, lëkundesh për minuta tëra mes menduarit e qetësisë, mes mendjes e jomendjes. Jomendja është vetëdije pa menduarit. Vetëm ashtu është e mundur mendohet mënyrë krijuese, pasi vetëm ashtu ka mendimi fuqi reale. Vetëm menduarit, kur nuk lidhet me mbretërinë e pamatë vetëdijes, bëhet shpejt barrë, çmenduri, shkatërrim. 

Mendja është thelb një makinë mbijetuese. Sulmi e mbrojtja kundër mendjeve tjera, mbledhja, magazinimi e analizimi i dhënavepër këtë është e mirë, por nuk është aspak krijimtari. 
Gjithë artistët e vërtetë, me dijen e tyre ose jo, krijojnë prej një vendi jomendor, prej heshtjes brendësore. pas mendja i jep formë shtysës krijuese ose mprehtësisë. Edhe shkencëtarët e mëdhenj pranojnë se zbulimet e tyre u erdhën kohë qetësie mendore. Prandaj mund them se arsyeja e thjeshtë pse shumica e shkencëtarëve e artistëve nuk janë krijues është sepse nuk dinë si mendojnë, apo mirë nuk dinë si ndalin menduarit! 
Mrekullia e jetës tokë apo trupat tanë nuk u krijuan prej mendjes e menduarit. Sigurisht ka një inteligjencë, shumë e madhe se mendja. 

Ti përmende frikën si pjesë dhimbjes emocionale thelbësore. Si lind frika dhe pse ka kaq shumë frikë jetët tona? Dhe, a është vetëmbrojtje një pjesëz frike? Nëse s’kam frikë prej zjarrit mund dorën dhe digjem. 

Arsyeja pse nuk fut dorën zjarr nuk është se ke frikë, por e di se digjesh. Nuk ke nevojë për frikë shmangësh rreziqe panevojshmevetëm pakëz inteligjencë e ndjesi zakonshme. Mjafton vësh punë mësimet e kaluarës. Pra, nëse dikush kërcënon me zjarr apo dhunë fizike, mund provosh diçka si frikë. Ky është një ndruajtje instiktive nga rreziku, por jo kushtëzimi psikologjik i frikës po flasim këtu. Kushti psikologjik i frikës ndahet nga çdo lloj I vërtetë e konkret rreziku njëmendshëm. Vjen forma ndryshme: shqetësim, ankth, siklet, nervozizëm, tension, tmerr, fobi e tjera. Kjo lloj frike psikologjike është gjithmonë për diçka mund ndodhë, jo prej diçkaje po ndodh tani. Ti je këtu e tani, ndërsa mendja jote ardhmen. Kjo krijon ankth e zbrazëti. E, nëse identifikohesh me mendjen dhe ke humbur lidhjen me fuqinë e thjeshtësinë e tashmes, ajo zbrazëtirë ankthi do ngelet vazhdimisht shoqëruesi yt. Mund përballësh me çastin e tashëm, por jo me atë është vetëm një projektim mendornuk përballesh dot me ardhmen. 

Për shumë, përsa kohë identifikohesh me mendjen tënde, egoja nxin jetën, siç thashë edhe parë. Sepse, për shkak natyrës saj fantazmagorike, e, pavarësisht mekanizmave zhvilluar mbrojtës, egoja është tepër e lëndueshme dhe e pasigurt, duke e parë veten gjithmonë rrezik. Kjo, meqë ra fjala, është edhe rastin kur egoja shfaqet jashtmi tepër e sigurt vetvete. Mbani mend se një emocion është ndërveprimi i trupit ndaj mendjes suaj. Çfarë mesazhi merr trupi gjithë kohën prej egos, rremes, vetes vetëmenduar? Rrezik, unë jam rrezik! Dhe çfarë emocioni ngjallet nga ky mesazh i vazhdueshëm? Frikë, kuptohet! 

Frika duket se ka shumë shkaqe: prej humbjes, dështimit, lëndimit e kështu me radhë, por, përfundimisht, gjithë frika është ajo e egos prej vdekjes, shkatërrimit. Për egon vdekja është gjithmonë pas qoshes. këtë gjendje mendjeidentifikuese, frika prej vdekjes prek çdo aspekt jetës sate. Për shembull, edhe një diskutim i thjeshtë për qenë I saktë e t’I ndërrosh mendjen tjetrit, duke treguar se ke drejtëmbrojtja e pozicionit mendor me cilin identifikoheshbëhet prej frikës nga vdekja. Nëse identifikohesh me një pozicion mendor, e pas gabohesh, ndjenja vetjake mendjebazuar kërcënohet seriozisht me asgjësim. Pra, ti si ego nuk ta mban jesh gabuar. gabosh është vdekje. Luftëra janë bërë për këtë e lidhje panumërta janë shkatërruar. 

Kur je ç’njëjtësuar prej mendjes sate, edhe nëse je gabim, nuk ka dallim për veten aspak, dhe nevoja e pavetëdijshme e ngutshmërisë për pasur drejtë, e cila është një lloj dhune, nuk do jetë . Mund deklarosh qartë e thjesht çfarë ndjen apo mendon, por pa armiqësi apo mbrojtje. Ndjesia e vetes rrjedh nga një vend i thellë e i vërtetë brenda vetes, jo prej mendjes. 
Ruaju prej ndonjë lloj mbrojtjeje brenda vetes. Çfarë po mbron? Një identitet gënjeshtërt, një imazh mendjen tënde, një entitet imagjinar. Duke e bërë këtë model vetëdijshëm, duke e dëshmuar, fillon mos identifikohesh me . dritën e vetëdijes sate, modeli i pandërgjegjshëm do shpërbëhet shumë shpejt. Ky është fundi i çdo diskutimi e lojërave forcës, cilat janë kaq gërryese për marrëdhëniet. Fuqia mbi tjerët është dobësi e maskuar si fuqi. Forca e vërtetë ndodhet përbrenda dhe e gatshme për ty tani. Pra, kushdo identifikohet me mendjen e vet e, paskëtaj, shkëputet nga fuqia e vërtetë, vetvetja e thellë bazuar Qenie, do ketë frikën si partner përhershëm. Numri i njerëzve kanë shkuar përtej mendjes është tepër, tepër i vogël, prandaj merreni mirëqenë se këdo shihni apo takoni jeton gjendje frike. Ndryshon vetëm ngjyrimi i saj. Luhatet mes ankthit e tmerrit nga njëra anë dhe shqetësimit mjegullt e ndjesisë largët ndaj tjetrit. Shumica vetëdijësohen për vetëm kur frika merr format e saj skajshme. 

Ndiej se kam nevojë madhe mësoj për punët e mendjes sime para se t’i afrohem paksa vetëdijësimit plotë apo ndriçimit shpirtëror. 

Jo, nuk ke nevojë. Problemet e mendjes nuk mund zgjidhen nivelet e mendjes. Kur kesh kuptuar keqfunksionimin themelor, nuk ka ç’të mësosh apo kuptosh kushediseçfarë. Studimi i ndërlikimeve mendjes mund bëjë psikolog mirë, por kjo nuk çon përtej mendjes, ashtu siç nuk sjell mençuri studimi i çmendurisë. Ti ke kuptuar tashmë bazat e gjendjes pavetëdijshme: identifikim me mendjen, e cila krijon një vete rreme, egon, si një zëvendësues për veten e vërtetë rrënjosur Qenie. Bëhesh si “degë e prerë nga hardhiasiç thotë Jeshua. 

Nevojat e egos janë pa fund. Ndihet e lëndueshme, e kërcënuar dhe jeton në gjendje frike e dëshirimi. Kur di sesi është puna e keqfunksionimit, nuk ka nevojë për të mësuar gjithë shfaqjet e saj të panumërta, pa nevojën për ta bërë problem personal të koklavitur. Egoja, sigurisht, rend pas tyre. Gjithmonë kërkon për diçka ku të bashkëngjitet për të forcuar ndenjën e vetes së gënjeshtërt dhe do të ngjitet menjëherë pas problemeve të tua. Prandaj për shumë njerëz një pjesë e madhe e vetes së tyre lidhet ngushtë me problemet e tyre. Pasi ndodh kjo, gjëja e fundit që duan është të çlirohen prej tyre; kjo do të thotë humbje e vetes. Ka një investim të madh e të egos së pavetëdijshme në dhimbje e vuajtje. Pra, kur njihni rrënjën e së pandërgjegjshmes si identifikim me mendjen, e cila sigurisht përfshin emocionet, filloni të dilni prej saj. Bëheni të pranishëm. Kur jeni të pranishëm, mund të lejoni mendjen të jetë ashtu siç është pa u korkolepsur në të. Vetë mendja është keqfunksionale. Është mjet i mrekullueshëm. E keqja vjen kur ti kërkon veten në të dhe e ngatërron veten me të. Atëherë bëhet mendja egoike dhe të merr jetën në dorë. 

A nuk janë reale e shkuara dhe ardhmja, ndonjëherë reale se e tashmeja? Fundja, e shkuara vendos kush jemi, ashtu siç dallohemi e sillemi tashmen. Dhe syminet tona ardhme përcaktojnë veprimet marrim tash. 

Nuk kuptove asgjë ç’kam thënë deri tani, sepse përpiqesh ta kuptosh mendërisht. Mendja s’mund ta kuptojë këtë. Vetëm ti mundesh. Të lutem, dëgjo. A ke provuar ndonjëherë, bërë, menduar, apo ndjerë diçka jashtë së Tashmes? Mendon se e ke bërë ndonjëherë? Përgjigja dihet, apo jo? Asgjë nuk ka ndodhur kurrë në të shkuarën; ndodhi në të Tashmen. Asgjë nuk do të ndodhë kurrë në të ardhmen; do të ndodhë në të Tashmen. Ajo që ti mendon si të shkuar është gjurmë kujtimore, rezervuar në mendje, një ish Tanishmëri. Kur kujton të shkuarën riaktivizon një gjurmë kujtese – këtë po bën edhe tani. E ardhmja është një Tash e imagjinuar, projektim i mendjes. Kur e ardhmja vjen, vjen si e Tashme. Kur mendon për të ardhmen, e bën tani. E shkuara dhe e ardhmja dukshëm nuk kanë realitet të tyren. Siç nuk ka hëna dritë të vetën, por vetëm pasqyron dritën e diellit, ashtu janë edhe e shkuara dhe e ardhmja pasqyrime të vagullta të dritës, fuqisë dhe realitetit të pranisë së përjetshme. Realiteti i tyre “huazohetnga Tash. Thelbi i çfarë po them nuk mund kuptohet prej mendjes. çastin ti e rrok ka një zhvendosje vetëdijes nga mendja drejt Qenies, nga koha prani, Tanishmëri. Papritur, çdo gjë merr jetë, rrezaton energji, buron Qenie. 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.